SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

JEŻ IGIEŁKA - Tkaniny i Pasmanteria

Tel: 739 293 269
Email: kontakt@jezigielka.pl

Adres korespondencyjny:
Sklepy Jeż Igiełka, ul. Powstańców Wlkp 16, 63-460 Skalmierzyce

Open in Google Maps
Dla Pracowników
  • E-SKLEP
  • SKLEPY STACJONARNE
    • ADRESY, TELEFONY, GODZINY OTWARCIA
    • MAPA
  • OCEŃ NAS!
    • Masz uwagi do naszego sklepu, oferty, sprzedawcy?
      Wypełnij krótką ankietę i spraw, żeby sklep w Twoim mieście był taki jak chcesz! :)
  • POMAGAMY JEŻOM
    • Kochasz szyć? Powiedz o tym światu i pomóż jeżom!
      Zobacz koszulki, bluzy, torby i kubki zaprojektowane specjalnie dla miłośników szycia, których sprzedaż wspiera ratowanie jeży!
  • KONTAKT
  • Home
  • REGULAMIN
2 lutego 2023

REGULAMIN

REGULAMIN

Niniejszy regulamin dotyczy zakupów dokonanych w sklepach stacjonarnych Jeż Igiełka. Regulamin dla zakupów w sklepie internetowym sklep.jezigielka.pl znajdziesz tutaj [LINK]


I. ZASADY OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy zakupów dokonanych we wszystkich sklepach stacjonarnych pod marką 'Jeż Igiełka’. Dane podmiotu (firma, adres siedziby, NIP) prowadzącego dany sklep Kupujący może uzyskać od obsługi sklepu oraz otrzymuje w nagłówku dokumentu potwierdzającego sprzedaż (paragon lub faktura).
  2. Kupujący wchodząc do sklepu i/lub dokonując zakupu wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu i akceptuje obowiązek jego przestrzegania.

II. TOWARY

  1. Towar będący przedmiotem sprzedaży stanowią produkty oferowane w ramach działalności Sprzedawcy, w szczególności tkaniny, artykuły krawieckie i pasmanteryjne.
  2. Ceny Towarów są podane w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto).
  3. W przypadku Towarów sprzedawanych w ilościach przygotowywanych/odcinanych na życzenie Kupującego cena na Towarze jest ceną za ustaloną pełną jednostkę miary – w szczególności przy Towarze sprzedawanym 'na metry’ za 1 mb danego artykułu.

III. PŁATNOŚĆ I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPRZEDAŻ

  1. Zapłata za Towary następuje w kasie sklepu i może być dokonana gotówką, kartą kredytową, kartą płatniczą, kartami podarunkowymi lub voucherami wystawionymi przez Sprzedawcę (z zastrzeżeniem postanowień działu IV).
  2. Dla każdego zakupionego Towaru Kupujący otrzyma właściwy paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  3. W razie chęci uzyskania faktury VAT lub dokumentu równoważnego (m.in. paragon z NIP Nabywcy) Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym fakcie obsługę sklepu najpóźniej przed zakończeniem fiskalizacji sprzedaży na kasie fiskalnej (przed ostatecznym zatwierdzeniem paragonu). Nie zgłoszenie tego faktu w ww czasie uniemożliwia Sprzedawcy wystawienie takich dokumentów. Zaistnienie takich okoliczności nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Kupującego od transakcji zakupu i nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłaty.
  4. Sklep wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem przepisów ustawy tj. z dnia 21 listopada 2018 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz.2174, z późniejszymi zmianami)

IV. SPRZEDAŻ Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca w uzgodnieniu z Kupującym może wyrazić zgodę na odroczenie terminu zapłaty za Towar.
  2. Dokumentem potwierdzającym takie ustalenie będzie faktura VAT lub rachunek z formą płatności przelewem bankowym.
  3. Kupujący (osoba fizyczna reprezentująca Kupującego) wyraża zgodę w tej sytuacji na przekazanie Sprzedawcy swoich danych osobowych (imię, nazwisko, numer telefonu, PESEL lub numer dowodu osobistego) niezbędnych do przeprowadzenia transakcji poprzez okazanie oficjalnego dokumentu tożsamości z tymi danymi.
  4. W przypadku odmowy przekazania danych osobowych przez Kupującego, sprzedaż taka jest możliwa jedynie z płatnością za towar w formie przedpłaty. Oznacza to, że wydanie towaru Kupującemu nastąpi dopiero po potwierdzeniu wpływu zapłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy podany na wystawionej fakturze.

V. SPRAWDZENIE I PRZYGOTOWANIE TOWARU PRZED UŻYCIEM

  1. Kupujący przed zakupem zobowiązany jest szczegółowo towar obejrzeć i niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy wszelkie swoje uwagi do jego stanu, wyglądu, jakości itp – na przykład dostrzeżone zabrudzenia lub błędy tkackie.
  2. Przed wykorzystaniem towaru Kupujący w każdym przypadku jest zobowiązany do przygotowania towaru do użycia – w szczególności w przypadku zakupu tkaniny poprzez poddanie jej prawidłowo przeprowadzonej procedurze dekatyzacji.

VI. ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

  1. Z uwagi na indywidualny charakter sprzedaży zakupione tkaniny oraz wszelkie artykuły odcinane lub w inny sposób przygotowywane ilościowo na żądanie danego klienta nie podlegają zwrotowi.
  2. Ze względów higienicznych nie podlegają wymianie ani zwrotowi artykuły rozpakowane oraz takie, które nie były fabrycznie zapakowane przez producenta w indywidualne, szczelne i hermetyczne opakowanie (czyli np nici, włóczki, aplikacje, zamki itp
  3. Ze względu na zagrożenia spowodowane pandemią covid-19, nie podlegają wymianie, ani zwrotowi żadne zakupione artykuły do czasu ustania tych zagrożeń.

VII. REKLAMACJE/RĘKOJMIA

  1. W uzasadnionych przypadkach Kupujący ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar w trybie rękojmi, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego, przez dwa lata od daty zakupu. Uznana reklamacja zostanie rozwiązana poprzez obniżenie ceny zakupu, naprawę lub wymianę towaru lub – gdy nie będzie to możliwe – poprzez zwrot równowartości zakupu w gotówce.
  2. Reklamację Kupujący składa w miejscu zakupu w formie pisemnej i opisując w niej szczegółowo swoje uwagi i powody reklamacji.
  3. Do reklamacji Kupujący musi dołączyć zakupiony towar oraz wydany mu dowód zakupu. Reklamowany towar Kupujący musi dostarczyć w formie w żaden sposób niezmienionej i nieużytkowanej. Reklamacji nie będzie podlegać m.in towar przez Kupującego pocięty, rozdarty, zabrudzony, szyty itd
  4. Podstawą reklamacji może być wyłącznie wada towaru, o której Kupujący nie wiedział w momencie zakupu. Reklamacji nie podlega towar, którego cena została obniżona z powodu wad lub niedoskonałości znanych klientowi.
  5. Podstawą reklamacji nie będą usterki lub zmiany w Towarze, które są konsekwencją braku przygotowania Towaru do użycia (vide dział V) lub niewłaściwa konserwacja Towaru.
  6. Podstawą reklamacji nie może być cecha towaru znana Kupującemu, a którą po czasie Kupujący uzna za nieodpowiednią dla swoich celów np. gatunek, kolor, grubość, sztywność, rozmiar itp towaru. W szczególności – jeżeli Kupujący dokonuje zakupu z upoważnienia lub na zlecenie innej osoby, to ani Kupujący, ani zleceniodawca nie mogą się po zakupie powoływać na fakt złego wyboru dla potrzeb osoby zlecającej.

VIII. SYTUACJE SZCZEGÓLNE

  1. Sprzedawca ma prawo odmówić obsługi Kupującego i/lub sprzedaży Towaru m.in. w przypadku, gdy: Kupujący jest pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających; zachowuje się w sposób agresywny lub inny powodujący zagrożenie dla Sprzedawcy lub innych klientów; nie podporządkowuje się obowiązkom, regułom lub procedurom, jakie obowiązują w funkcjonowaniu sklepu na mocy przepisów prawa lub decyzji administracyjnych uprawnionych organów.
  2. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za towarzyszące mu w sklepie osoby niepełnoletnie.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulaminu nie stosuje się do spraw związanych z zakupem/sprzedażą, zwrotem lub wymianą towarów zakupionych w sklepie internetowym sklep.jezigielka.pl
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu. Do zakupów
    dokonanych przez wejściem w życie zmian zastosowanie znajduje Regulamin w brzmieniu obowiązującym w
    dniu dokonania zakupu. Zmieniony Regulamin nie będzie dotyczył Towarów zakupionych do dnia zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej jezigielka.pl,
  3. W sprawach nieuregulowanych powyższymi postanowieniami obowiązują zapisy powszechnie obowiązującego prawa. W każdym przypadku sporu Sprzedawca oraz Kupujący powinni dążyć do polubownego jego rozwiązania.
  4. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego Sprzedawcy w toku spraw związanych ze sprzedażą, reklamacjami i innymi jest ZARIA sc, Powstańców Wlkp 16, 63-460 Skalmierzyce. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji spraw, w których zostały przekazane. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla rozpoczęcia i przeprowadzenia danej sprawy.

AKTUALNOŚCI

  • OLKUSZ – PRZEPROWADZKA

    Olkuski „Jeż Igiełka” chował się do...
  • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI – W KOŃCU OTWARTE!

    JEŻ IGIEŁKA – TKANINY I PASMANTERIA &#821...
  • ZIELONA GÓRA – ul.Bohaterów Westerplatte 10 – nowe miejsce od czerwca 2020

    Gdy kilkanaście lat temu pierwszy Jeż Igiełka p...
  • GDYNIA – nowe miejsce

    Przeprowadzka ukończona sukcesem! 🙂 W dotychcza...
  • Dołącz do nas w Bolesławcu! :)

    Kochasz szyć? Mieszkasz w Bolesławcu lub okolic...

Dołącz do Klubu Jeża Igiełki!

Zapisz się i bądź zawsze na bieżąco . :)

Dziękujemy i bądźmy w kontakcie!

ODEZWIJ SIĘ DO NAS!

Tel. 739 29 32 69
Email: kontakt@jezigielka.pl

Sklepy JEŻ IGIEŁKA
Powstańców Wlkp 16; 63-460 Skalmierzyce

Polityka Prywatności (RODO)
Regulamin zakupów w sklepach stacjonarnych

© Jeż Igiełka

TOP